تو بازدیدکنندگان اول شدم!
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



سلام دوستای گلم

 

یه خبر خوشحال کننده البته واسه خودم!  من تو وبلاگ داداش ابی اول شدم...

 

هوراااااااااااااا....

 

این گل خوشکلتقدیم به مرد همیشه آبی....داداش خوشکلم!


 



نظرات شما عزیزان:

فاطی خانووم
ساعت21:26---9 شهريور 1392
بت تبریک میگم محدثه خانوووووووووووم ! حالا اینی که گفتی ینی چی من هیچی حالیم نشد جون شوما
پاسخ:از بس واسش کامنت گذاشتم اسممو زد تو وبش خواهر .... آره قضیه اینه


یه اشنا
ساعت13:36---5 شهريور 1392
منظورم از خبر اینه که یک دختر همین طوری نمی تونه بگه داداش خوشکلم حتما یک چیزی هست دیگه

بگو بیام خونتون بهت تبریک بگم محدثه جان
پاسخ:نه عزیزم میتونی بری وبش ببینیش واسه من مث داداش هس خیلی هم خوشکله خبری از تبریک و این چیزا هم نیس دلتو خوش نکن


یه اشنا
ساعت0:49---5 شهريور 1392
اوه اوه داداش ( خوشکلش)



خبریه؟
پاسخ:خب خوشکله رو حق که نمیشه پا گذاشت! هیچ خبری نی!خودتو معرفی کنی هم بدنی


صدف
ساعت1:36---4 شهريور 1392
مبارک باشه آجی جون
پاسخ:فدات عزیزم


zhila
ساعت4:20---3 شهريور 1392
تبریک میگووووووووویمممممممممم

محدثه زشتو
پاسخ:قربونت ژیلو زشتو


anahita
ساعت1:29---3 شهريور 1392
اجی اینی ک دادی ب مرد ابی ابنبات چوبیه ن گل!به هر حال!مبارکه مبارک ایشالله مبارکت باد....قر قر قر حالا بیا دددددددسسسسسهورا هورا!حالا شیرینی بده
پاسخ:نه والا گل بود برو از ابی شیرینی بگیر........


مسعود
ساعت23:04---2 شهريور 1392
بهت تبریک میگم

ایشالله همیشه دلت شاد باش
پاسخ:ممنون شماهم همینطور


z.k
ساعت11:09---2 شهريور 1392
مبارک باشه جایزت چی بود؟
پاسخ:فک کنم امار وبم رف بالا همین خوبه دیگه


شقایق
ساعت19:53---1 شهريور 1392
سلام تبادل لینک میکنی؟بیا وبلاگمو ببین خوشت اومد تبادل کنیم
پاسخ:باشه جیگر میلینکمت فدا مدا


نامی
ساعت17:13---1 شهريور 1392
تبریک

مرد همیشه آبی
ساعت12:37---1 شهريور 1392
سلام ممنون آجی خیلی خوشحال شدم اول شدنت رو باز هم تبریک میگم
پاسخ:ممنونم داداش


raha
ساعت11:47---1 شهريور 1392


گاهي ارزش داره از همه چيزت بگذري





تا لبخند رو به لباي يکي هديه کني





گاهي ميتوني با يه کار کوچيک همون لبخند رو بکاري رو لباش





گاهي مهم اينه که بخواي بخندوني





اون وقت خدا هم ميخنده





گاهي از خودت بگذر ... فقط گاهي ..









------------------------





مباررررررررررررررکه آجییییییییییییییی...منم برگشتم................
پاسخ:به به بسلامتی گلم....رسیدن بخیر فدات عزیزم


nazir
ساعت22:01---31 مرداد 1392
لینکت کردم ابجی.........

بازم بهمون بسر!!!!!!!!

فعلا....زت زیاد
پاسخ:باشه دادا زت خودتم زیاد


دلشوره
ساعت20:33---31 مرداد 1392
سلام وب قشنگی داری موفق باشی
پاسخ:سلام مرسی لطف دارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج